luni, ianuarie 12, 2009

Regimul Scarsdale

Salut!

Numele meu e Gabriel si am 29 de ani. Am 1.96 cm si 117 kg. Nu e mult pentru inaltimea mea. Am putina burtica, dar in rest eu zic ca nu-s gras, dar in mod normal ar trebui sa am undeva sub 100 kg. Imi amintesc ca in liceu aveam in jur de 85 de kg, dar eram prea slab. Mult prea slab.

In concluzie, vreau si trebuie sa slabesc. In prima faza, tinta e de 20 de kg. Cand ajung acolo, vad cum se prezinta situatia si ce e de facut.

Am mai slabit acum vreo 5-6 ani si n-a fost prea dificil, dar atunci era primavara spre vara si era destul de cald afara, se putea face sport. Acum, la -13 grade cat sunt la noi, e cam riscant. Asa ca, m-am oprit asupra unui regim de slabit. Regimul Scarsdale. Mi se pare dubios, sau chiar irealizabil sa slabesti prin dieta alimentara, dar sunt dispus sa incerc. Din ce am citit, se pot pierde pana la 9 kg in 2 sapt, cat tine dieta.

O sa incerc sa fac un mic jurnal, pe parcursul dietei (nu-mi place cum suna cura de slabire) si o sa trec in fiecare zi detalii despre cum decurg lucrurile.

Nu le am cu blogurile (e primul pe care il incep, asa ca scuze, daca mai apar si greseli), dar sper sa ii ajut cu informatii pe cei care vor sa incerce acest regim. Detalii despre regim, se mai gasesc pe net, dar un jurnal zilnic, n-am gasit, asa ca o sa fac eu unul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu