marți, ianuarie 13, 2009

Prima zi

Luni, 12.01.2009, prima zi de regim. 117 kg

Am facut cumparaturi de duminica, cat sa-mi ajunga pentru vreo 2-3 zile. E cel mai rau sa te apuci de regim si sa n-ai in frigider ce-ti trebuie. Cand te loveste foamea, te apuci sa mananci prostii si ai compromis regimul.

Luni, prima zi de regim, la micul dejun am mancat o jumatate de grapefruit (noroc ca aveam mai multe fructe, pentru ca primul era incredibil de acru), o felie de paine neagra prajita, simpla si cafea cu zaharina (marca Diamant, nu fac reclama dar e foarte buna, luata din Kaufland; si daca la inceput cam strambam nasul cand auzeam de indulcitori, acum au inceput sa-mi placa... folosesc cam 2 pastilute la o cana mare de cafea).

La pranz am mancat 3 pulpe de pui dezosate, fierte de seara trecuta (deci le-am mancat reci :D) si cateva rosii feliate (condimentate, dar fara ulei).

Intre mese, la servici am mancat morcovi.

Seara la cina am mancat peste cu salata, o felie de paine prajita si un ceai. Fructe n-am mai putut manca. Cu pestele insa mi-am luat o mica teapa. Am avut un pastrav eviscerat, facut pe gratar, care a iesit acceptabil, dar am avut si un filet de pangasius, care mie nu prea mi-a placut. L-am facut tot pe gratar, in folie de aluminiu, cu lamaie. Unii il cam lauda, dar pe mine m-a lasat rece. Mi s-a parut gras. Oricum, mai incerc intr-o zi si poate reusesc sa-l prepar altfel, ca prea-l lauda lumea.

Per ansamblu, totul e bine. Mi-a fost putin foame azi, dar noroc cu morcovii aia pregatiti de prietena mea (eh, e important sa ai pe cineva care sa te sustina cand te apuci de dat jos kg.). Am rontait la servici ca un mic soricel. Ca unu mare, de fapt. :)) Mai aiurea a fost cand am ajuns acasa. Eram obisnuit, dupa job, sa ciugulesc ceva si acum stiam ca n-am voie sa mananc prostii. E greu la inceput sa te abtii, dar cu putin efort...

Atat deocamdata. O sa revin cu detalii despre ziua a doua...
Si un link, pentru divertisment, in ton cu tema blogului.
Enjoy!!!